tirsdag 1. mai 2012

Jessica Rabbit


Mitt andre cosplay, og dette var på Coscon i Oslo Kongressenter 2011
Her har jeg laget mer selv.
Kjolen kjøpte jeg på FRETEX og sydde den om så den så stroppløs ut og at den hadde veldig åpen rygg. Rundt kanten sydde jeg en ståltråd så kjolen skulle bli lett å forme. Jeg brukte gjennomsiktige bh-stropper så jeg skulle være sikker på at kjolen ikke falt av. Jeg lagde også en heftig splitt i kjolen.
Jeg måtte stuffe puppene noe veldig, og kjolen er bokstaveligtalt limt til kroppen med håndballklister.
Jeg skulle egentlig ha rød parykk, men den kom ikke tidsnok i posten, så da farget jeg håret rødt istedet.
Sko og hansker er kjøpt, og jeg synes resultatet ble kanonbra





Youtubevideo av http://www.youtube.com/user/kittypetro?feature=mhee

bildet av meg og min fantastiske søster <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar